sayang la saya seperti mana saya sayang pada awak


aku akan sayang pd org yg ikhlas syg pd aku...sbb aku da puas sygkan oang tp oang xpnh nk hargai aku...
skali die da ckp die syg kan aku...smpai bile2 aku akan syg pada die...
pilih org yg sygkn kiter, bkn pilih org yg kiter syg... sbb org yg syg kiter mmg syg sgt2 ngan kiter.. tp org yg kiter syg.... blom tntu akan sygkn kiter mcm mner kiter syg kn org 2 ek"... ayat ibuku
>second note
sayang pd insan yg hargai syg kte pd die... tp ble die xpnh trime n hargai syg kte pd die...xguna smpn syg 2 utk die krn die xpnh tau n trime syg kte utknye.

>third note....
sekali awak cakap awak sayang pada saya dengan ikhlas,dengan rela hati saya memberi tangan saya untuk awak pegang dan jangan sesekali awak lepaskan tangan saya, tetapi jika hati awak sudah tiada untuk saya,saya harap awak pulangkan semula tangan dan hati saya yang awak ambil suatu ketika  dulu selamanya.

simpan hati saya didalam kotak kaca seperti mana saya simpan hati awak dalam kotak kaca saya kerana hati awak seperti nyawa saya.Jangan biarkan kotak kaca hati kita jatuh kerana sekali hati da pecah dan hancur tak mungkin akan jadi seperti dulu....SEKIAN  ^__^