cinta tiga segi


adakah cinta tiga segi itu wujud? mula-mula aku macam xpercaya cinta tiga segi wujud tapi bila aku dah tgk depan mata baru aku tahu cinta tiga segi itu ada.. sesiapa yang mengalami cinta segi memang perit kerana ia melibatkan 3 hati dan tiga perasaan..siapa yang patut mengalah??? yang merampas atau yang di rampas??atau tinggalkan sahaja cinta tiga segi ini...bergantung pada orang itu sndiri...

aku xalami cinta tiga segi ini tapi aku hanya mampu kongsikan pengalaman aku melihat derita kawan aku yang terlibat ngn cinta tiga segi..tapi akhirnya bahagia kerana yang merampas undur diri dari yang di rampas.. jika aku di tempat dia..aku tinggalkn orang yang buat cinta tiga segi itu wujud kerana bagi aku mungkin cinta tiga segi ini akan wujud untuk kali kedua....

situasi seterusnya bagaimana nak aku teruskan hubungan aku jika bekas kekasih dia masih tak dapat lupakan dia,dan mengaku dengan aku sejujurnya... adakah aku patut undur diri atau teruskan hubungan seperti biasa....aku perlu kekuatan untuk lupakan hal ini...tapi aku tahu sayang dia pada aku cme dan tiada dua...adakah ini di namakan cinta tiga segi?? jikalau benar ini dinamakan cinta tiga segi bermakna aku telah merasakan bagaimana sakitnya hati seorang wanita yang terlibat dengan cinta sebegini